Kurs Manager Gastronomi – Manager Restauracji 70 h

O tym, jak trudno wykonuje się zawód  Manager Gastronomii – Manager Restauracji wie każdy, kto choć przez chwilę pracował w tej branży. Z jednej strony, mamy do czynienia z prawnymi aspektami organizacji firmy: należy przestrzegać litery prawa, pamiętać o obowiązujących przepisach i terminach. Z drugiej, musimy wykazać się szeregiem kompetencji miękkich pozwalających zbudować zgrany i efektywnie działający zespół. Restauracja, sala bankietowa, stołówka czy nawet mała knajpka, o której istnieniu wiedzą tylko miłośnicy ciszy i spokoju – wszystkie te miejsca istnieją dla ludzi i dzięki ludziom. Dlatego też, chcąc stworzyć ciekawy,  przynoszący zyski zakład gastronomiczny,  należy uzbroić się w odpowiednią ku temu wiedzę.

Dlatego też, Let’s GoCook.pl ma zaszczyt zaprosić Państwa na  jedyny w swoim rodzaju kurs Manager Gastronomii – Manager Restauracji. W ciągu 70h zajęć poznamy najważniejsze aspekty działalności zakładu gastronomicznego: nauczymy się, jak rekrutować pracowników by stworzyć prawdziwy zespół, prześledzimy zagadnienia z zakresu prawa pracy i prawa gospodarczego, a nawet poznamy różnice między konkretnymi elementami sprzętu gastronomicznego. Nie zabraknie także cennych wskazówek, jak stworzyć smaczną kartę dań,  dobrać efektownie meble czy też zaprojektować konkurencyjną strategię marketingową, Dzięki wspaniałym lektorom poznamy różnice między sztuką somelierską, baristyczną oraz miksologii koktajli.

Sami Państwo widzicie, że  kurs Manager Gastronomii – Manager Restauracji to nie przelewki. To ciężka praca, która zaowocuje stworzeniem restauracji będącej świetlanym punktem na mapie gastronomicznych restauracji w Państwa mieście.  Niech pierwszym punktem na skali przyszłych sukcesów będzie zdanie egzaminu wewnętrznego, przeprowadzonego przez Let’s GoCook.pl oraz uzyskanie zaświadczenia i certyfikatu MEN, jako potwierdzenie nabytych umiejętności.

W jakim charakterze mogę pracować po ukończeniu kursu?

 

Po ukończeniu kursu manager gastronomii – manager restauracji możesz pracować jako kierownik lub manager zakładu gastronomicznego. Kurs daje podstawy do dalszego rozwoju jak również może pomóc w określeniu drogi życiowej (np. przez założenie własnej działalności). Sprawdź oferty pracy dla cukiernika w wyszukiwarce GoWork.pl -> oferty pracy hiperłącze  http://www.gowork.pl/praca/manager-restauracji;st

 

Wymagania wstępne

 

zaświadczenie o stanie zdrowia od lekarza medycyny pracy, bądź aktualna książeczka SANEPID

Certyfikaty

Po zdanym egzaminie uczestnik otrzymuje zaświadczenie wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014 r. poz. 622)

Organizacja zajęć

Kurs manager gastronomii – manager restauracji I i II stopnia trwa 70h dydaktycznych (45 min.) i proponowany jest w 2 trybach:

weekendowym (zaocznym) – 4 zjazdy (8 dni), gdzie zajęcia odbywają się co tydzień w soboty i w niedziele. Godziny zajęć części teoretycznej i praktycznej  uzależnione są od zasad funkcjonowania lokalu.

dziennym – 8 dni roboczych, gdzie zajęcia odbywają się codziennie. Godziny zajęć części teoretycznej i praktycznej  uzależnione są od zasad funkcjonowania lokalu.

Materiały szkoleniowe

Oferujemy Państwu możliwość wyboru wersji standard lub wersji rozszerzonej-z tabletem.

Materiały tradycyjne – cena zawiera standardowe materiały wydawane w postaci książek papierowych czy drukowanych skryptów lub innej, w zależności od ustaleń.

Materiały rozszerzone z tabletem- opcja płatna dodatkowo 250 zł. Cena zawiera 9- calowy tablet  Goclever Terra 90. W komplecie otrzymują Państwo firmowe etui wraz z klawiaturą, które spełnią oczekiwania wymagających użytkowników. Urządzenie pracuje na systemie operacyjnym lepszym od poprzedniego modelu Android 4.1. Posiada między innymi: dwurdzeniowy procesor DualCore 1GHz, wbudowaną kamerę 0,3 Mpix, możliwość podłączenia Internetu WIFI, multimedia: AUDIO/WIDEO/FOTO/e-BOOK. Gadżet po zakończeniu szkolenia przechodzi na własność kursantów.

Vouchery na skzolenie

 

Kurs w prezencie!!!!! Nie masz pomysłu na prezent? Podaruj ciekawą i kreatywną formę spędzenia wolnego czasu oraz szansę na rozwój, a może inspirację do zmiany?

Wykup voucher i spełnij marzenia bliskiej osoby. Sprawdź zakładkę vouchery.  http://gocook.pl/voucher-2/

Jak się zapisać
  1. W tabeli z zapisami wybierz interesujący termin i miasto i kliknij „Zapisz się”
  2. Po uzupełnieniu  formularza klikamy na ikonkę „zapisz” na dole tekstu. Ważne, aby podane dane były poprawne, ponieważ część z nich potrzebna jest do przygotowania dyplomów i zaświadczeń dla uczestników oraz niezbędna jest do dokumentacji szkoleniowej.
  3. Pamiętamy, aby przeczytać i zaakceptować regulamin. Bez tego nie będzie możliwa dalsza rejestracja
  4. Po poprawnym procesie rejestracji, wygeneruje się Państwu umowa, którą należy pobrać, wydrukować, podpisać i odesłać do nas faxem, mailem lub pocztą.
  5. Na podany przez Panią/Pana adres e-mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rejestracji.
  6. Wpłata zaliczki w wysokości min. 100 zł w wersji standard lub 250 zł dla wersji rozszerzonej (lub całości kwoty) na podany w umowie w ciągu 48 h od daty rejestracji. Indywidualny numer konta znajduje się na umowie zgłoszenie.
  7. Wpłata pozostałej kwoty za kurs najpóźniej 4 dni przed rozpoczęciem kursu.
  8. Oficjalnym zaproszeniem na kurs jest harmonogram szkolenia wysyłany mailem najpóźniej 1 dzień przed przystąpieniem do szkolenia.
  9. W ciągu 2 dni roboczych od rejestracji koordynator szkolenia skontaktuje się z Państwem telefonicznie bądź mailowo i poinformuje o wszelkich szczegółach szkolenia.

Program kursu

KURS MANAGERA GASTRONOMII

Moduł I. Zawód Manager Gastronomii:

  1. Cele i główne zadania stawiane przed managerem,
  2. Manager jako: planista, organizator, kierownik, kontroler, administrator oraz motywator działań
  3. Rekrutacja pracowników: zamieszczanie ogłoszeń, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych, budowanie strategii działania zespołu, tworzenie grafików pracy,
  4. Efektywna komunikacja z zespołem: delegowanie zadań, budowanie motywacji, rozwiązywanie konfliktów i sytuacji spornych
  5. Oszustwa i kradzieże: sposoby zwalczania i eliminowania negatywnych zachowań

Moduł II. Prawne aspekty prowadzenia zakładu gastronomicznego:

  1. Podstawowe zagadnienia z zakresu prawa pracy i prawa gospodarczego
  2. Umowy cywilnoprawne: rodzaje, tworzenie, zastosowanie
  3. Elementy małej księgowości: terminy, dokumenty, rozliczenia z ZUS i US
  4. Tworzenie wewnętrznych procedur jakościowych: bhp, HCCP, wymogi sanepidu oraz potrzebne badania,
  5. Zasady ubiegania się o pozwolenia i koncesje

Moduł III. Tworzenie lokalu gastronomicznego:

  1. Budżetowanie inwestycji: określenie charakteru lokalu, target miejsca, planowanie przestrzenne, przykładowe koszty wyposażenia
  2. Nowoczesne trendy restauracyjne: rola kolorów, oświetlenie, dobór mebli i wyposażenia, zieleń
  3. Tworzenie karty menu – układ czcionki, kolorów, układ pozycji

Moduł IV. Wyposażenie lokalu gastronomicznego:

  1. Rodzaje urządzeń gastronomicznych
  2. Sprzęt barowy oraz rodzaje potrzebnych akcesoriów: szkła, zastawy stołowej, akcesoriów barmańskich, somelierskich, baristycznych etc.

Moduł V. Sztuka:

  1. Sommelierstwa
  2. Baru i miksologii
  3. Baristyki
  4. Obsługi Kelnerskiej

Moduł VI: Rozmowy handlowe i savoir vivre w gastronomii i hotelarstwie:

  1. Nawiązanie współpracy z firmami partnerskimi: producenci, dostawy, hurtownie
  2. Negocjowanie kontraktów i podpisywanie umów
  3. Sprzedaż sugestywna czyli jak zwiększyć obroty
  4. Śledzenie działań konkurencji
  5. Tworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji
  6. Potęga marketingu wewnętrznego w gastronomii i hotelarstwie – sztuczki i chwyty sprzedażowe.

Moduł VII. Wskaźniki kontrolne pomocne w zarządzaniu w gastronomii:

  1. Wskaźniki Food Cost i Drink Cost: tworzenie kalkulacji i wycen oraz minimalizowanie kosztów
  2. Marża, narzut a cena produktu
  3. Oszacowanie wartości sprzedaży i zysku
  4. Minimalne a maksymalne koszty i straty
  5. Managment Gastronomiczny: sposób rozliczania się z inwestorem.
  6. Approved System – (system akceptacji managerskiej).
  7. Fiscal Action Required – wymogi księgowe i fiskalne, podatki.
  8. Raporty, Poolingi, remanenty.
  9. Elektroniczne systemy remanentowe – Gastrochef, BistroPos

Moduł VIII. Ćwiczenia praktyczne: warsztaty obejmują zajęcia z zakresu:

  1. Narzędzia do inwentaryzacji (wagi elektroniczne, czytniki itd.)
  2. Food Cost i Drink Cost.
  3. Wzory druków i dokumentów ewidencjonowania obrotów.
  4. Systemy motywacyjne pracowników – systemy premiowe, prowizyjne i inne.
  5. Sprzedaż sugestywna, upselling.

Moduł IX. Rozwiązania informatyczne stosowane w gastronomii i hotelarstwie:

Wykład: Systemy POS (Point of Sales), terminale dotykowe, drukarki bonowe, urządzenia fiskalne itd. Analiza programów dostępnych na polskim rynku.

 

 

Ilość miejsc ograniczona.

Zapisz się!

Zapisy z GoWork.pl